Onze pluspunten

Om u goed van dienst te kunnen zijn noteren wij hier alvast onze pluspunten.
Met deze pluspunten hopen wij het winkelen voor u zo plezierig mogelijk te maken:

  • Veel parkeer mogelijkheden:

    In de directe omgeving van de winkel. Er zijn parkeerplaatsen die door middel van een blauwe zone parkeerkaart ´gratis zijn maar ook zijn er meerdere invalide parkeerplaatsen direct voor de deur.

  • Rolstoel, scootmobiel en rollator toegankelijk:

    De ingang is zo opgezet dat u de winkel goed kan bezoeken.
    Mocht u slecht ter been zijn dan helpen wij u graag.

  • Ruime paskamers:

    De paskamers bieden volop ruimte en zijn voorzien van een stevige stoel.

  • Bereikbaar met het openbaar vervoer:

    Het busstation ligt op 450 m afstand van de winkel. Dus de afstand van de bus is ongeveer 15 minuten lopen.

  • Vermaakservice:

    Wij bieden tegen kostprijs een vermaakservice. Wij spelden uw kledingstuk op maat af en binnen een week kunt u het ophalen in de winkel. De vermaakkosten dient u vooraf af te rekenen, tenzij het een speciale opdracht is dan bij het afhalen af te rekenen.

  • Onze klantenkaart:

    U kan zelf kiezen om bij uw aankopen te sparen voor een  korting. De korting geldt alleen op niet afgeprijsde artikelen. Bij elke € 20 krijgt u een stempel op de klantenkaart . Bij een volle kaart krijgt u € 20 korting.

  • Opruiming:

    Aan het einde van de winter en zomer starten wij met de uitverkoop. Als u in ons klantenbestand staat ontvangt u hierover automatisch bericht. Artikelen die u in de Sale bij ons koopt mogen niet geruild worden.

  • Klachten:

    Indien u niet tevreden bent over een kledingstuk verzoeken wij u zo snel mogelijk met dit kledingstuk retour te komen. Wij nemen uw klacht dan in behandeling en handelen deze zo snel mogelijk af. Wij nemen alleen klachten in behandeling van kledingstukken die in dat zelfde seizoen zijn gekocht.

  • Ruilen:

    Ruilen is mogelijk binnen 8 dagen met de kassabon en het aangehechte kaartje .Uit hygiënisch oogpunt kunnen panty’s en slips niet worden geruild.
    Vergoeding bij het ruilen gaat door middel van een waardebon van Lijfstijl Mode.

  • Winkelen op afspraak:

    Indien u binnen onze openingstijden niet in de gelegenheid bent om een bezoek te brengen aan onze winkel, neemt u dan contact met ons op voor een afspraak buiten de openingstijden. Wij gaan dan speciaal voor u open en vinden dat geen enkel probleem.

  • Modeshow:

    Een aantal keren per jaar laten wij u graag kennismaken met de nieuwe collectie. Wij organiseren daar jaarlijks een modeshow voor. Als u in ons klantenbestand staat, ontvangt u hiervoor automatisch een uitnodiging.

  • Via Mail op de hoogte blijven van de acties en nieuwe collecties:

    Een aantal keren per jaar sturen wij u een uitnodiging voor een actie. Wij maken tussendoor ook gebruik van nieuwsbrieven die wij versturen per mail. Om er zeker van te zijn dat u niets mist controleer dan bij uw volgende bezoek of uw e-mailadres bij ons bekend is. Nog niet aangemeld? Via de button op onze homepage kunt u zich aanmelden voor onze nieuwsbrief. Mocht u zich af willen melden, dan kunt u de knop in de nieuwsbrief gebruiken.

  • Betaalmethoden:

    U kunt bij ons contant betalen, pinnen of betalen met uw creditcard.

  • Onze Facebook pagina:

    Wilt u elke dag op de hoogte worden gehouden van de laatste trends, de verschillende collectie items die binnen komen, volg ons dan via onze facebook pagina.